DANIEL CRAIG – BUDOWA FORMY DO ROLI AGENTA 007

Nienaganne maniery, inteligencja i wreszcie imponująca muskulatura to cechy, za sprawą których James Bond stał się synonimem prawdziwej męskości. Dzisiaj podpowiemy Ci jak trenować, aby zyskać sylwetkę godną agenta 007.


Kiedy Daniel Craig przygotowywał się do roli agenta Jej Królewskiej Mości musiał zrezygnować z wielu dotychczasowych nawyków, nie tylko żywieniowych. Aby osiągnąć nienaganną sylwetkę oraz zwinność godną prawdziwego Bonda, aktor kategorycznie rozstał się z paleniem papierosów i rozpoczął wielomiesięczne treningi, których efekty mogliśmy podziwiać już w 4 filmach z serii o brytyjskim szpiegu.
.

Coś więcej niż Martini z lodem – czyli dieta prawdziwego Bonda

Odpowiednio zbilansowana dieta jest podstawą każdej osoby, która marzy o osiągnięciu imponującej sylwetki. Nie inaczej było w przypadku Daniela Craiga, który podczas przygotowań do roli musiał zrezygnować ze śmieciowego jedzenia na rzecz 5-6 mniejszych posiłków bogatych przede wszystkim w białko.

W codziennym jadłospisie aktora znajdowały się głównie: białe mięso (ryby morskie oraz drób), świeże warzywa i owoce oraz jajka.

W przykładowym menu agenta 007 znajdziemy:

I śniadanie: 2 tosty pełnoziarniste z dodatkiem pasty z jajek na twardo i awokado;
II śniadanie: Shake proteinowy z dodatkiem spiruliny;
Lunch: Ryba lub pierś z kurczaka z dodatkiem brązowego ryżu oraz sałatki z świeżych warzyw;
Podwieczorek: Jogurt naturalny z dodatkiem orzechów oraz suszonej żurawiny;
Kolacja: Sałatka z zielonych warzyw z dodatkiem delikatnego mięsa (np. z kurczaka).

Aby prezentować się doskonale nie tylko w smokingu – ćwiczenia na każdy dzień tygodnia

Trening, dzięki któremu Daniel Craig zamienił się w legendę światowego kina, został opracowany przez Simona Watersona (trenera, który odpowiadał również za sylwetkę Chrisa Evansa w filmie Kapitan Ameryka). Głównym celem ćwiczeń wykonywanych przez aktora miało być nie tylko przybranie imponującej masy mięśniowej, ale również uzyskanie wytrzymałości oraz zwiększenie ogólnej sprawności fizycznej.

„Musiałem stać się tak bardzo Fit, jak to tylko możliwe” Tak o przygotowaniach do swojej życiowej roli opowiadał Craig, a jak wyglądał jego trening?

Schemat treningu gwiazdora obejmowała 45 minut ćwiczeń przez 5 dni w tygodniu. Podczas, gdy w weekendy Craig mógł pozwolić sobie na chwilę odpoczynku.

PONIEDZIAŁEK: Trening mocy/obwodowy. Każde z niżej podanych ćwiczeń należy powtórzyć 10 razy w 3 seriach.

• Podnoszenie sztangi w pozycji stojącej (z podłogi nad głowę);
• Unoszenie nóg do klatki piersiowej z obciążeniem na poręczach;
• Rytmiczne wchodzenie na ławeczkę z obciążeniem w postaci hantli;
• Podciąganie na drążku podchwytem;
• Pompki z nogami umieszczonymi na podwyższeniu;
• Pompki tyłem na podwyższeniu.

WTOREK: Trening klatki piersiowej oraz pleców. Każde z niżej podanych ćwiczeń należy powtórzyć 10 razy w 4 seriach.

• Klasyczne unoszenie sztangi na ławeczce podniesionej pod kątem 45 stopni;
• Podciąganie na drążku podchwytem;
• Pompki z nogami umieszczonymi na podwyższeniu;
• Rozpiętki

ŚRODA: Trening nóg. Każde z podanych niżej ćwiczeń należy powtórzyć 10 razy w 4 seriach.

• Wykonywanie przysiadów z obciążeniem w postaci sztangi;
• Podnoszenie sztangi do bioder;
• Prostowanie kolan z obciążeniem w pozycji leżącej na ławeczce;
• Klasyczne wywrotki z obciążeniem w postaci hantli.

CZWARTEK: Trening barków oraz ramion. Każde z podanych niżej ćwiczeń należy powtórzyć 10 razy w 4 seriach.

• Podnoszenie hantli ze skrętem przedramion w pozycji leżącej na ławeczce podniesionej pod kątem 45 stopni;
• Wykonywanie pompek tyłem na podwyższeniu;
• Jednoczesne unoszenie ramion w pozycji stojącej z obciążeniem w postaci hantli;
• Wyciskanie na wyciągach dolnych stojąc.

PIĄTEK: Powtórzenie treningu mocy/obwodowego. Każde z podanych niżej ćwiczeń należy powtórzyć 10 razy w 4 seriach.

• Podnoszenie sztangi w pozycji stojącej (z podłogi nad głowę);
• Uginanie kolana z obciążeniem na poręczach;
• Rytmiczne wchodzenie na ławeczkę z obciążeniem w postaci hantli;
• Podciąganie na drążku podchwytem;
• Pompki z nogami umieszczonymi na podwyższeniu;
• Pompki tyłem na podwyższeniu.

WEEKEND: Ćwiczenia cardio lub odpoczynek.

W zależności od kondycji fizycznej oraz samopoczucia, w weekend aktor mógł pozwolić sobie na odpoczynek. Jednakże, jeśli masz ochotę i zapał do pracy, dni wolne możesz wykorzystać na wykonywanie prostych ćwiczeń typu cardio, takich jak: bieganie, czy jazda na rowerze.

POLUB NASZ SERWIS NA FB

4.9/5. Głosów: 4
Czekaj...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

-20% NA ZAKUP EBOOKA ODBIERZ KOD